هتل های ترکیه استانبول
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل هیلتون پارکسا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Hilton ParkSA Hotel

هتل هیلتون پارکسا استانبول Istanbul Hilton ParkSA Hotel یکی از زیر مجموعه هتل های 4 ستاره هیلتون می باشد که در سال 1990 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و با 117 اتاق و سوییت دلنشین با نمایی از تنگه بسفر،هتل مناسبی برای گردشگران تور استانبول می باشد.در تمام اتاق های هتل هیلتون پارکسا استانبولاستعمال دخانیات ممنوع و No Smoke می باشد.رستوران بین المللی و بار هتل با انواع نوشیدنی ها و غذاهای مدیترانه ای و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.فاصله هتل هیلتون پارکسا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 27 کیلومتر می باشد.اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار،میدان تکسیم و ... حدود 1 کیلومتر با هتل هیلتون پارکسا استانبول فاصله دارند.این هتل در سال 2000 میلادی به طور کامل و در سال 2010 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-هیلتون-پارکسا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون پارکسا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر و سونا،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی،ماساژ و SPA،سالن کنفرانس و ضیافت،خدمات بیدار باش،اینترنت بی سیم رایگان و...

-هیلتون-پارکسا-استانبول-1.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-2.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-3.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-4.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فرونیا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Feronya Hotel

هتل فرونیا استانبول Istanbul Feronya Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که درسال 1996 میلادی در چند قدمی میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل به ایستگاه قطار شهری 500 متر فاصله دارد.فاصله هتل فرونیا تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیومتر می باشد. میدان استقلال استانبول حدود 600 متر با این هتل فاصله دارد. هتل فرونیا استانبول در 13 طبقه و در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است و آماده ارائه خدمات به مسافران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد. این هتل در سال 2011 بازسازی شده است.

-فرونیا-استانبول.gif

-فرونیا-استانبول-1.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل فرونیا استانبول:

امکانات رفاهی و ورزشی:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،گاو صندوق، اینترنت بی سیم، سالن ورزشی، فروشگاه، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات،حمام سنتی ترکی و بخار،اجاره اتومبیل و... 

-فرونیا-استانبول-2.gif

-فرونیا-استانبول-3.gif

-فرونیا-استانبول-4.gif

-فرونیا-استانبول-5.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل برلین استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Berlin Hotel

هتل برلین استانبول Istanbul Berlin Hotel یکی از هتل های 4 ستاره است که در سال 2000 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و محله Nişantaşı بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و در کل با 39 اتاق و سوییت زیبا،تمیز با امکاناتی مدرن نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار،سشوار،لوازم آرایشی رایگان و... آماده خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران تور استانبول می باشد. هتل برلین استانبول از جهت موقعیتی نزدیک به کافه های متعدد،بارها،رستوران ها و بوتیک های معروف میباشد و فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی شهر همچون مرکز کنوانسیون لطفی کردار 850 متر،کاخ دلمه باغچه و میدان تکسیم(تقسیم) 20 دقیقه بصورت پیاده و تا برج گالاتا 10 دقیقه با ماشین است. فاصله هتل برلین استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر میباشد و تنها 250 متر با مترو ایستگاه عثمان بی فاصله دارد. میهمانان تور استانبول می توانند صبح خود را با صبحانه بوفه با کیفیت هتل آغاز کنند و از گردش در منطقه لذت ببرند. این هتل در سال 2011 میلادی آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-برلین-استانبول.jpg

-برلین-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل برلین استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران و کافه بار،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،سونا،ترانسفر فرودگاهی،روم سرویس 24 ساعته،کارکنان مسلط به چند زبان،سرویس نگهبانی،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم و... .

-برلین-استانبول-2.jpg

-برلین-استانبول-3.jpg

-برلین-استانبول-4.jpg

-برلین-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سمینال استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Seminal Hotel

هتل 4 ستاره سمینال استانبول Istanbul Seminal Hotel حوالی میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. هتل مجهز به اینترنت پرسرعت است و از یک اتاق جلسه مجهز برخوردار می باشد. یک صرافی نیز در این هتل برای رفاه حال میهمانان تور استانبول وجود دارد. در این هتل یک استخر سرپوشیده و کتابخانه نیز در نظر گرفته شده است. هتل سمینال استانبول با مراکز تاریخی و توریستی استانبول 4 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل سمینال استانبول از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد. هتل سمینال استانبول در سال 2007 بازسازی شده است.

-سمینال-استانبول.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل سمینال استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم، استخر سرپوشیده، کتابخانه، صرافی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری و... 

-سمینال-استانبول-لابی.gif

-سمینال-استانبول-بوفه.gif

-سمینال-استانبول-استخر.gif

-سمینال-استانبول-اتاق-دو-تخته.gif

 جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل موزاییک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Mosaic Hotel

هتل موزاییک استانبول Istanbul Mosaic Hotel به عنوان هتلی 4 ستاره در سال 1987 میلادی در منطقه سلطان احمد و مرکز شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع 115 اتاق و سوییت دارد و اقامت مناسبی را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. در این هتل دو رستوران و یک اتاق کنفرانس وجود دارد. این هتل مابین دو پارک قرار گرفته است. اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد سلمانیه و دانشگاه استانبول یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد.فاصله هتل موزاییک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2012 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.رستوران ها و بار های هتل با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.

 -موزاییک-استانبول.gif

-موزاییک-استانبول-1.gif

تصاویر و امکانات هتل موزاییک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه،خدمات تحویل بار و چمدان، بار ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،گاو صندوق،سرو صبحانه در اتاق،صرافی،اتوکشی،لباسشویی،خشکشویی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، سالن ورزشی و بدنسازی،ماساژ،جکوزی،سونا،سولاریوم،مرکز سلامت و آبگرم،استخر سرپوشیده،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-موزاییک-استانبول-2.gif

-موزاییک-استانبول-3.gif

-موزاییک-استانبول-4.gif

-موزاییک-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , هتل های استانبول , استانبول , ترکیه , قیمت تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: